Alla inlägg under april 2010

Av malinochmartina - 6 april 2010 21:40

När jag var liten, eller lite yngre än vad jag är nu så bakade min gammelfarmor Emma alltid segkakor.. så inihelvete goda..med bregott å ost. Har inte smakat något liknande förrän idag när jag åt några sparade pizzabrödsbitar sen sallade tidigare idag. Pizzabröd som har några timmar på nacken S M A K A R som gammelfarmors segkakor! jag är i himmelriket.. det har gått en del ost och bregott den senaste halvtimmen kan jag lova!




Av malinochmartina - 6 april 2010 16:35

Jag vill risa människor som inte tar sitt ansvar!

Och samtidigt vill jag ge en stor ros till de människor som tar sitt ansvar!


/ Malin

Av malinochmartina - 3 april 2010 23:30

...först och främst till stammisstället numbero ono in da big city - K E L L Y ´S! Maten är så bra, ölen så billig, stämningen fantastisk, serv(?)triserna vackra som få.. Jag kan bara höja, rosa och hylla detta fantastiska ställe! :)

Sen vill jag passa på å rosa Filippa Bark som gör livet lite lättare ibland - I love U!


Ris då..hmm ska vara det att orken tog totalslut efter partyt igår (som inte ens var så farligt) det märks att man inte är 22 längre..


Martina

Av malinochmartina - 3 april 2010 09:51

Dagens ros går idag till Ecco-skor!! Jag köpte ett par snygga vita gympapjucks på Ecco igår. Det kanske är det bästa jag gjort någonsin i skoväg!! Så djävulskt sköna och bekväma. Dom kommer jag leva på länge!

I samma inlägg måste jag risa migsjälv. Det fanns röda, gröna, svarta och vita skor. Jag ville ha röda, men köpte vita då jag mötte på motstånd... Jag måste lära mig att stå på mig lite bättre tror jag!! Så rosen går till Ecco och riset till mig själv!!


/ Mallan i brallan

Av malinochmartina - 2 april 2010 11:05

...att vara igång med bloggandet igen! Jag röstade för att bloggen skulle få namnet:

Malin & Martina goes riceing & roseing..

Vi får väl se hur det slutar.

Just nu vill jag rosa KAFFE!! jag älskar kaffe!


Martina

Av malinochmartina - 2 april 2010 10:40

Malin och Martinas OS-blogg tar nu ny fart! Från och med nu kommer vi här istället att risa och rosa saker, personer, händelser och ja... det mesta!!

Det första inlägget i vår nya blogg kommer att bli en risning!

Anders Södergren!!

Vi satt igår och kollade på sportnytt när det helt plötsligt kom ett inslag om denna man. Han ska bli skidskytt!! Hela reportaget var ett enda stort aprilskämt tyckte vi! Men idag står det ingenstanns att det var ett skämt!! Nu vill vi veta!! Södergren, skärpning!!!


/ M & M

Ovido - Quiz & Flashcards