Direktlänk till inlägg 5 januari 2012

Hellner och Kalla.

Av malinochmartina - 5 januari 2012 16:37

Får varsin rosning av mig idag, i synnerhet Hellner som gjorde ett fabulöst lopp idag! Inget att snacka om. Kalla hade kunnat prestera bättre om hon varit på topp men det jag tycker hon gjorde bra idag var att hålla i och inte falla rakt igenom bara för att hon tappade finskans rygg, härligt!


Riset då? Jo det kommer det också, idag går det till juryn som är så jävla inkonsekventa så att det stänker om det! Fy på er! 


Martina

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malinochmartina - 30 januari 2012 20:48

Nu är det dags för en stor ros från mig igen!! Jag vill rosa vattenträning!! Det är något helt nytt för mig. Var och provade första gången efter nyår och är nu helt frälst! Det är så otroligt mycket mjukare och enklare (fast det egentligen inte...

Av malinochmartina - 27 januari 2012 22:01

jag länge tänkt på, något som stör mig vansinnigt naturligtvis. 1; tejprullar utan hållare, fy fan vad irriterande..man hittar inte fliken, tejpen böjer sig åt fel håll, valigtvis runt saxen på något konstigt sätt..    2. människor som tankar på ...

Av malinochmartina - 6 januari 2012 12:07

Idag kan ingen ge något annat än världens största, fetaste och vackraste ros till Småkronorna efter VM-guldet inatt mot Ryssland! 1-0 tillslut!! TACK alla svenska guldhjältar! Ni får varsin ros!   Johan Gustafsson Anton Forsberg Oscar Klefbom...

Av malinochmartina - 4 januari 2012 14:41

får dagens risbuske av mig! Ska de verkligen vara så svårt att få lämna tillbaka ett par oanvända (med lappar kvar) och skitdyra skor som ett barn inte kunde ha när han provat lite bättre, för att kartongen inte finns kvar? Skämmes.   Martina ...

Av malinochmartina - 3 januari 2012 13:43

Till det svenska vallarteamet, vad håller ni på med?   

Ovido - Quiz & Flashcards